fredag den 20. juli 2012

Hej fra Tyrkiet + flybilletter

Synes lige i skal have en hilsen fra tyrkiet:-) her er dejligt varmt, 40 grader!

har nu fået mine flybilletter :-) jeg skal flyve fra new York kl 10.15 til Charlotte, NC! Der skal jeg så skifte fly til columbia. Jeg er i Columbia kl 13:54 :)
Sadiyah og safiyyah kommer og henter mig i lufthavnen og efter skal jeg se sadiyahs arbejde.

Jeg må have 23 kg både fra Kbh til NY og fra NY til Columbia :-) jeg må have 8 kg med i håndbagage til NY, men hele 18 kg til Columbia, så hvis jeg køber noget i NY kan det komme i håndbagagen :-)

Familien flytter nu her den 1. August og glæder mig til at se billeder

3 uger tilbage, der er ikke lang tid til :-) og har en uge mere i tyrkiet :-)

Billedet er af mig den første aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar