tirsdag den 10. juli 2012

1 month to USA :)

I dag er der præcis 1 måned til jeg sidder i et fly på vej mod det store usa :) det er stadig ikke rigtig gået op for mig, men det er nok fordi jeg skal flyve til Tyrkiet først (rejser på torsdag, og glæder mig til sol og godt vejr)
I dag fik jeg også et brev om min afrejsedag og de 3 dage i NY :) Jeg flyver 12.25 (og ikke 12.20) direkte til NY, flyturen tager 8 timer og 25 min. Jeg flyver til Columbia den 13. august.
Jeg har valgt at tage til kbh dagen før, for jeg skal mødes med de andre kl 9.25 :)
I NY skal vi bo på Garden Hotel, som lægger lige ved siden af lufthavnen ( Newark)

Vi skal en masse forskellige ting mens vi er der - Lincoln Center, en gåtur I Central Park, Harlem, Fifth Avenue, Rockefeller Center, St. Patrick's Cathedral, Times Square, Greenwich Village, Soho, Little Italy, China Town, World Trade Center Site og Wall Street District samt en gåtur på Brooklyn Bridge og Brooklyn Heights. Udover det, vil der også være tid til shopping :)

Jeg skal snart snakke med Safiyyah igen, det bliver nok mens jeg er i tyrkiet, for der er gratis net. Hivs der sker noget nyt mens jeg er i Tyrkiet, skal jeg nok huske at skrive det!

Nu kan jeg sige "jeg er klar" :) jeg mangler også og pakke, men det kan jeg jo ikke rigtig før lidt tid før.

I må have en god ferie :D :D

//Julie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar