søndag den 5. august 2012

5 dage, 120 timer, 7200 minutter

I dag er der (kun) 5 dage til jeg rejser til det store US :) Det føles som i går jeg skrev 5 måneder tilbage, hvor tiden dog går hurtig!
Jeg har haft meget travlt med at sige farvel til venner og familie og det fortsætter i næste uge. Mangler dog stadig at pakke og er ikke rigtig gået i gang. Hvad skal man pakke 23 kg til 10 måneder? Det lyder umuligt, men skal nok klare det håber jeg :)


Jeg har skrevet til med Tricia, Sadiyah og Safiyyah. Jeg har skrevet om hvilke fag jeg skal have, der er nogle jeg skal have også skal jeg også selv vælge nogle, har ikke besluttet mig endnu, skal nok skrive når jeg ved præcis hvordan mit skema ser ud.
Jeg rejser på fredag, hvor jeg skal være i NY med en masse andre udvekslingsstudenter. Om mandagen rejser jeg ned til familien. Jeg starter i skole mandag den 21. august!
Weekenden før skolestart tager jeg til DC med Sadiyah og Safiyyah - En rigtig tøsetur :D :D Jeg skulle også have været til noget orientation med Tricia og nogle andre udvekslingsstudenter om søndagen, men det kan jeg så ikke nå, så det skal jeg gøre en anden dag med Tricia, og kommer til at se de andre når Tricia laver et fælles arrangement for os.

It's getting close and I'm so excited!

//Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar