lørdag den 25. august 2012

SCHOOL

Som lovet et indlæg om skolen. Jeg er i skole fra 8.15-15.30 (lang dag) undtagen om onsdagen hvor jeg møder 9.40 :) Vi har 8 fag per. semester nogle af fagene er dog 2 semester. Vi har 4 fag på A-dage og 4 på B-dage. Du har frokost i løbet af 3. fag :) og i slutningen af 3.fag har du 30 min læse/stille tid :)

A-dag:
German 3 (det er en sjov og hyggelig klasse, troede aldrig tysk ville være sjovt)
Design Found - skifter til photo næste semester (design er kedeligt og ikke mig, men er nødt til at tage den hvis jeg vil have photo)
English 3 (det er en fin klasse, læreren er sød)
Algebra 2 (det er lidt svær, for har ikke alt alt og de gør ting på en anden møde)

B-dag
Dance 1 - Dance 2 næste semester (en sjov klasse)
Chemistry (svær klasse når det er på engelsk og hader kemi)
US history (lidt kedeligt og lidt svær, men læreren og eleveren er sjove)
Foods and nutrition (hel klart min ynglings klasse! vi skal lave mad hver 2. uge, og har fået 2 venner i denne klasse, som vil tage mig til football-kampe, the lake, shoppe og mange andre sjove ting)

Det er en blading af gode og svære fag, som er fint :)
Vi tager skolebussen hver dag:( På vej til skole er det fint, for vi er det sidste stop, men når vi skal hjem er vi sidst, og bussen forlader skolen kl 16 og vi er hjemme 16:40

kl 16:50 kommer Sadiyah og henter mig og Safiyyah for der skal vi ud til YMCA - et stor sportsted hvor du kan en masse sjove ting. Safiyyah svømmer der. Vil også gerne finde en sport på skolen, men tror at alle fallsports er gået i gang. Jeg satser på noget løb til foråret :)

Tror det var alt her fra, idag har jeg slapper-dag og i morgen shoppe med Safiyyah :)

Håber i alle har det godt!

Knus Julie

1 kommentar:

  1. Hej Molly

    Lyder somm det går helt fantastsk "over there". Dejligt.

    Kan du slet ikke svømme bare lidt?? Måske de har en expert der kan se lidt på din skade.

    Her går alt som det plejer..... Arbejde - træning - sove og forfra igen :o)

    Selvom jeg ikke skriver så følger jeg med på din blog.

    Ha' det godt og nyd det i fulde drag.

    Kram

    Ole

    SvarSlet