søndag den 6. januar 2013

Indlæg nr. 100 - LES MISERABLES


I fredags var jeg inde og se Les Miserables i biografen med en veninde fra min Algebra klasse :) Det var en god film men meget lang. Du fik virkelig alle følelser i en film og skuespillerne var fantastiske!

I denne uge begynder vi med løbe/styrketræning igen med lacrosse. Så mandag, onsdag og fredag i denne og næste uge fra 16-17 - Efter det begynder vi med at bruge vores stave igen så træning er mandag-torsdag kl 16-18 fra den uge og indtil vores første kamp. Glæder mig meget til at komme i gang igen og se hele holdet igen :)

I dag var jeg ude og stå på skøjter. Billeder kommer op mandag eller tirsdag :)

Dette er indlæg nummer 100 :) Det er omkring 1 år siden jeg startede bloggen og er glad for der er så mange der gider at læse den - MANGE TAK!

Håber i har haft en god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar