onsdag den 9. januar 2013

5 down 5 to go

I dag er det 5 måneder siden jeg forlod lille Danmark - Det er så uvirkeligt! Det har været 5 gode og hårde måneder. Jeg har oplevet så meget, mere end hvad jeg nogensinde kunne håbe på. 
Jeg har lært så meget ikke kun fagligt men også rigtig meget om mig selv. Jeg føler selv jeg er vokset som person og er blevet meget stærkere. Jeg kan så meget mere end hvad jeg troede jeg kunne. Jeg har lært at sætte bedre pris på hvad jeg har og får. Jeg er så glad for mine forældre gav mig denne oplevelse. Det er en oplevelse jeg vil have med mig for altid. 

Som sagt har det også været hårdt til tider. Hårdere end jeg troede det ville være, men lærer af det. What doesn't kill you makes you stronger. Det er så meget sandt!

Jeg vil anbefalde at tage på udvekslings hvis man brænder for det og er klar på et godt år dog med nogle udfordringer. 

Jeg har været så heldig at komme ind i en fantastisk værtsfamilie som jeg er blevet en del af. Jeg kunne ikke have ønsket ind bedre værtsfamilie end dem! 

Jeg har også mit lacrosse team som jeg er rigtig glad for - glæder mig til at komme til træning og spille lacrosse og se alle de søde piger. Der er omkring 1 måned og 1 uge til første kamp! Glæder mig :)

Jeg kan bare sige at tiden flyver afsted og inden jeg ser mig om skal jeg hjem! 

Jeg savner alle de søde mennesker i Danmark og håber i alle har det lige så godt som jeg har det lige nu :)

Knus Julie 

PS.  I dag havde vi 21 grader kl. 17 :) og det bliver vist 25 i weekenden - kan det blive bedre??? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar