torsdag den 18. oktober 2012

I MISS

1) dansk mad - rugbrød, Risengrød, pebernødder. Mad man ved hvad er!!
2) mormor og bedstemor mad. Hjemmebag, grøde, gammeldags mad.
3) mit værelse, klædeskab og seng
4) vide hvor alting er i mit hus
5) cykle
6) frihed til at komme rundt
7) midttrafik - plejer at hade midttrafik men ikke mere!
8) korte skoledage, kender folk på min skole, ikke at skal vente på en lorte klokke ringe.
9) tøjbutikkerne og Århus by - ved godt der er mange butikker her men har ikke samme stil som amerikanske.
10) superbest, netto, Føtex, Bilka mm - hvor jeg ved hvor tingene står og hvad det er jeg køber
11) traditioner
12) danske penge - kan stadig ikke finde rundt i cents
13) Risskov! Mollerup skov og alle omgivelserne.
14) skovbakken - k1- træningslejr
15) mine fantastiske venner- trygheden, vide hvem de snakker om, hygge, cafe, byen og alt det der hører til venner. Savner og elsker jer!
16) min dejlige familie - hygge med familien, torsdag med mormor, ferie ved bedstemor og bedstefar, trygheden, kram, slås med storebror, tv med mor, hjælp med lektier. Elsker jer og savner jer!

Men skal ikke undvære det resten af mit liv, så overlever men glæder mig til at have det i min hverdag igen om 8 måneder!

Kys kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar