søndag den 7. oktober 2012

Hvad jeg elsker i usa

Vil lave en liste over de ting jeg elsker her i usa og senere lave en liste over hvad jeg savner i danmark.

Hvad jeg elsker i usa:
1. At man skifter klasselokale hver gang du skifter fag. Det får den til at gå hurtigere synes jeg.
2. Der er masser af muligheder indenfor sports, butikker, events osv.
3. Butikkerne er store og alt er bare stort, dog tage det længere tid at komme rundt!
4. Folk på min alder har bil og kan køre. Det er fedt at køre rundt med folk på ens egne alder. Man kan ikke lave så meget uden en bil her, så glæder mig til min værtssøster får bil og kan køre i december.
5. De er meget venlige og hjælpsomme
6. Vejret. Jeg er jo et varmere sted, dog er det begyndt at være koldt om morgen og butikkerne og klasselokaler kan være meget kolde, men en sweater kan man klare sig med og er begyndt at gå med lange bukser hver dag i skole.
7. football games, har dog kun været til en, men elskede det.

Der er sikkert flere, men det var dem jeg lige kunne komme i tanke om

Vil smutte, for skal shoppe med værtssøster.

Håber i har haft en god weekend. Jeg har lige en dag mere, for har jo fri i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar