lørdag den 2. juni 2012

Last day of School

Hej alle sammen
I går havde jeg sidste skoledag og den var mega fed! Det er dog mærkeligt ikke at se de personer man plejer hver dag, det er lidt trist :-)
Men kommer til at se dem til dimission, glæder mig allerede :)
I går startede vi dagen med morgenmad ved en fra min klasse efter op på skolen og kastede karameller, endelig var det en selv, mega fed følelse:-) der var også reyv - synes vores var bedst! Fodbold og skum:-) efter alt det på skolen tog fik vi lige pizza og efter ind til mindeparken i Århus hvor 9. Klasse og 10.klasse mødes, var mega hyggeligt, fest og godt vejr :-) senere på eftermiddag tog vi hen til en fra min klasse og festede vidre :) i dag er jeg meget smadret, men det var en god dag i går ( dog flækkede min skræm)

Nu mangler jeg kun 3 eksamener, første er dansk og er på onsdag :)

I morgen skal jeg snakke med min værtssøster for første gang og glæder mig som et lille barn :-)
Har også skrevet meget med hende!!!
Nu er det snart, mangler dog en afrejse dag, men den håber jeg på kommer snart :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar