onsdag den 6. juni 2012

1 down, two to go :)

I dag var jeg op i til den første mundligt eksamen - dansk :) det gik mega godt, endte med at få 12 og det havde jeg godt nok ikke forventet, men er mega glad :) min skal jeg så fejre det med min veninde der også fik 12 med brunch også skal vi læse op til engelsk, som er vores næste - skal op næste torsdag til engelsk mundligt - er lidt mere nervøs for den, mest for det spørgsmål man skal trække, men krydser finger for det går det, tror også det bliver fint :)

I søndags snakkede jeg med min værtssøster, det var mega fedt at høre hendes stemme og se hende på video :) hun var mega sød og vi fik en god snak :) glæder mig endnu mere nu og jeg kommer tættere og tættere på!

Jeg tror aldrig jeg har fortalt at jeg skal ind på ambassaden den 25 juni, dog en lang tur fra århus til kbh for det, men vi har familie derover, så mens vi far arbejder tager jeg ned og shopper med en fra min familie :)

mangler kun visum, afrejsedag og et stik!!! :)

Ca. 2 måneder tilbage :)

//Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar