søndag den 28. april 2013

Min fødselsdag

I går var det vi fødselsdag. Startede allerede min fødselsdag fredag efter skole hvor mig og Zainab tog ud og spise! En hyggelig aften. Lørdag vågnede jeg kl 4 og startede dagen ud kl 5 med at Skype mor, far og storebror. Kl 7 begyndte vi at køre for vi skulle være på gardner webb kl 9. Det ligger lidt udenfor Charlotte, nc. Det var sjovt og se hvordan College er herover. Fik ikke en tshirt men et billede med maskot og saf. Efter tog vi til Charlotte hvor vi spise på cheesecake. Fik også en sang og en lille is af medarbejderne :) efter shoppede vi lidt. Jeg var godt træt da vi kom hjem kl 18.30. Lidt senere på aften slukkede min værtsfamilie lyset og begyndte at sange og kom med en kage med lys. Men det var ikke bare normale lys, det var snyde lys. Det var faktisk sjovt. Havde en god dag jeg aldrig vil glemme.
I dag stå den på afslapning!!! I morgen har jeg lacrosse afslutning











Ingen kommentarer:

Send en kommentar