mandag den 12. november 2012

A sunday with hostmom

Jeg tog aldrig til fest for min værtsmor og værtssøster blev sure på hinanden og havde ondt i min skulder - det har jeg stadig :( :(
Søndag kl 13 kørte min værtsmor og min lille værtssøster og mig til Charlotte i north Carolina :) det lyder mærkeligt at køre 1,5 time for at købe en te, men det gjorde vi. Men der er også min ynglings restaurant i den by. Cheesecake factory laver det bedste mad! Har dog aldrig prøvet deres kager men de skulle være gode. Vi købte aftensmad med hjem :) det var så godt og har stadig noget tilbage. Da vi kom hjem spiste vi og efter spillede vi et brætspil. En hyggelig dag :-)

På lørdag tager jeg til philadelphia og glæder mig til 1 uge med ferie..

3 kommentarer:

  1. Hej Julie! :) det ser ud til at du har det godt! Var det teavana i købte te i? (har også selv være i NC)
    knus Freja fokdal

    SvarSlet
  2. Hej :-) ja det var det! Har du også købt te der?? Det er godt! Skal du ikke til nc i påsken??

    SvarSlet
  3. Ja det har jeg! Det er mega godt :) Nej, desværre ikke :)

    SvarSlet