torsdag den 28. juni 2012

DIMISSION + en lille ting fra usa

I går var det min dimission! en god men trist dag. Vi startede i hallen hvor vi fik diplom, sang, snakkede og der var få taler også :) efter gik min klasse hen i kirken hvor vi skulle spise middag. der var også taler og sang - min dansk lærer holdt en god og rørende tale/rap. Han havde 2 linjer til hver i rappen - min del var om at jeg skal til usa og han håber jeg kommer tilbage, der gik det virkelig op for mig at det er snart og jeg skal forlade DK og alle personerne, man fik da også  tårer i øjene.
Efter vi havde spist skulle vi til fest hele årgangen. En god og hyggelig dimission :)




det er mig i den grå kjole :D :D 

Jeg skriver jo meget med min værtssøster, og da jeg stod op i dag havde jeg fået en besked - min værtsmor forslår at vi tager til DC næsten lige når jeg er kommet, men det vil betyde at min værtssøster og jeg kommer til at misse 2 dage i skole, så vi skal lige snakke med skolen og Tricia :)
udover det skal de også flytte, ved ikke hvor og hvornår, men det er tæt på der hvor de bor nu. Det betyder så også at jeg ikke kan dele værelse med min værtssøster, men vi får værelse lige siden af hinanden. Skal nok skrive når jeg ved mere :D

//Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar