lørdag den 1. juni 2013

fredag den 31. maj

I går var en mærkelig dag - jeg havde en super dag men det ramte mig at jeg snart skal hjem!! sagde farvel til min foods and nutrition (min ynglings klasse) og var til den sidste event med min udvekslingsgruppe. 

Min foods and nutrition surprise mig ved at have købt en kage, ballon og gave til mig! det var så sødt men også så trist!!!



Efter skole skulle jeg til møde med min gruppe og deres værtsfamilier. Vi spiste pizza, skrev i yearbooks, fik information om at tage hjem og vores diplomer om at have været her i et år! 
   
                                   

I dag skal jeg til graduation party hos en af mine venner fra lacrosse. Efter afsked middag med mine tætteste veninder og efter sove hos Zainab :) Det skal nok blive en god dag :) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar