mandag den 8. april 2013

Spring break - bahamas

Jeg er nu kommet tilbage til Columbia og skole efter en god ferie! Vi havde en god tur til Bahamas. Vi kørte hele dagen lørdag og tog færgen søndag ;) da vi ankom til hotellet værelset havde ingen microbøgleovn så vi skiftet til et andet hotel som var billigere og bedre :) Island seas. Vi mødte en masse unge mennesker vi var sammen med hver dag. Vi gik ture på stranden, på marked, slappede af, spillede bold, paddle board, lokale ting.
Vi mødte bland andet to udvekslingsstudenter fra spanien. Jeg havde mit eget værelse med en bad og en stor seng. Fredag kl 16 tog vi til færgen og kørte hele natten. Flere billeder senere
Lørdag slappede vi af og søndag tog mig og saf ud og kigge på prom dress. Jeg fandt en men saf fandt ikke en.
Denne uge skal jeg være svømmetræner for sahlimah og efter har jeg dans for vi har danse koncert på fredag ;)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar