lørdag den 2. marts 2013

Lacrosse update

Hej :)
Det går lidt længere tid mellem indlæg i denne måned for jeg har lacrosse hver dag, men det er fantastisk selvom vi taber...

1. kamp: 3-12 (vi skal vænne os til at spille kampe)
2. kamp: 4-6 (det er en god kamp, og vi var tæt på! men vi første halvleg skulle have været bedre)
3. kamp: 1-19 (det er nok bedste hold vi skal møde)
4. kamp: 2-13 (det hold var det samme hold som vi mødte i træningskampen og der tabte vi 2-18, så vi er blevet bedre)

Elsker holdet og det er mega sjovt at spille. Det er det jeg havde håbet på jeg vil opleve i mens jeg var her.

Vores billeder blev rykket til mandag, og efter det træning. Træning tirsdag og torsdag. Kamp onsdag og fredag :) :)

Man kan finde ud af hvem der er scoret flest mål, vundet fleste bolde når man giver den op osv. i staten og hele usa.

Jeg giver 99% af boldene op for mit hold. Så jeg ville lige tjekke hvilken plads jeg lå på. Man tager % af hvor mange bolde man har vundet af dem man har givet op. Jeg er nummer 5 i staten og 11 i hele usa! Det synes jeg er mega fedt!!!!!!! Og jeg håber på at kunne kommer i top 10 i usa og tror det er muligt for er blevet meget bedre og har fundet en god teknik.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar