søndag den 3. februar 2013

svar på spørgsmål #1

Jeg har fået nogle spørgsmål så ville lige dele dem med jer. Hvis i har andre spørgsmål eller gerne vil have have uddybet et så skriver i bare! Jeg er glad for at svare dem og hvis det kan hjælpe nogle vil det glæde mig.

Hvad Selvskab rejser du med? Explorius
Hvad selskab du anbefale? Kan helt klart anbefalde explorius. De er søde og forbereder dig godt og er altid klar til at hjælpe!
Er du senior eller junior på den skole du går på? Jeg er junior.

Hvis du er senior får du så en graduation? Det kommer faktisk an på din skole herover. Så man skal spørge skole når man kommer her hen. Jeg mener at explorius mødes i efteråret når man er kommet hjem hvor man får et diplom.
Er processen op til dagen lang? Der er mange papir og ting du skal lave for du kan komme afsted og ventetiden er lang! 
Er det ikke svært og være så lang hjemme fra og så også i så lang tid? Det er hårdt nogle tider og det går op og ned. Det ville være mærkeligt hvis man ikke får hjemve. Jeg har haft meget hjemve to gange og det var hårdt og man har lyst til at tage hjem men det går over! Det er bare vigtig at du finde noget at lave efter skole og i weekenden så man ikke bare sidder alene hele tiden. 
Er det ikke svært at falde til ved en fremmed familie? Det kommer an på din værtsfamilie for mig var det let for de er rigtig søde og de behandler mig godt og passer godt ind i deres familie! Helt klart den bedste værtsfamilie for mig!:)
Hvad er det der udvekslingsgruppe for noget? Jeg har en amerikansk kontakt person og hun er kontaktperson for 11 andre fra andre lande og vi mødes ca 1 gang om måned. Det er dog ikke alle der har en gruppe.
hvornår er det man skal tage beslutningen? alså hvor er det seneste man skal melde sig ind og tidligst?
Tror faktisk du kan melde dig til nu men jeg gjorde det i november i 9.klasse. Og ved ikke hvornår det seneste er men gør det så tidligst så muligt!
Hvordan er menneskerne? Alså er de imødekommende og gerne vil være venner med en? De er meget imødekommende og vil gerne snakke med dig og du får sikkert nogle dumme spørgsmål! Og du skal nok få nogle gode venner :)
Hvad stat er det du i? South Carolina! Der er ikke mange der er her syd på!
Er det svært at komme ind? Faktisk ikke, hvis du har gode karakter og er udadvendt. Men det kan tage lang tid før de finder en familie.


I morgen er det tilbage til skole og lacrosse!! Kan ikke vente til lacrosse efter skole i morgen.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar