lørdag den 15. september 2012

5 weeks, BBQ and Apple farm

Hej alle sammen,

Jeg har nu været her i 5 uger og hold da op tiden går hurtig! Det føles som jeg har været her 1 uge. Jeg har vænnet mig til det meste og det går meget bedre. Der er stadig nogle af fagene der er svære. 
Jeg har det godt og alt går godt.

BBQ: sidste søndag var jeg til BBQ party med de andre udvekslingsstudenter og jeres værtsfamile. Det var lidt mærkeligt i starten men det blev bedre da vi skulle have frokost og fik snakkede med nogle af de andre.

Apple farm: I dag var jeg på apple farm og det var mega hyggeligt og fedt. Var sammen med nogle af de andre udvekslingsstudenter og jeres familier.






Efter apple farm tog mig og sadiyah ud og kigge på gave til safiyyah og fik købt en god fødselsdagsgave til hende, hun har fødselsdag på onsdag og vi holder den på lørdag :) 
I aften skal jeg bage brød, som vi skal have i morgen tidlig. I morgen skal Safiyyah til svømmestævne og mig og sadiyah skal ordne nogle ting. Udover det skal jeg snakke med min familie, for min elskede bedstefar fyldte 80 i tirsdags og de holder den i morgen, så hele familien er samlet :D

Fik også en pakke fra mine forældre. Fik mine lisner, ordbøger, en rensecreme, magasin. Det var dejligt at få en pakke hjemmefra.

Men har det godt og er glad for at være her!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar